Datorpaj!

2009-04-02 | 20:47:18 | 0 Kommentarer

okej people: MIN DATOR HAR PAJJAT!
så, därför blir det inga blogginlägg så ofta.
men, min kusins kille kan nog fixa, annars måste vi köpa ny hårddisk (Y)
dom har för övrigt köpt en till chiuaua, som är liten som ett marsvin :'>
har inte sett den än dock! hoppas på att få göra det snart.

datorn gick sönder på min otursdag, alltså igår.
jag dör utan dator, men har gått rätt så bra faktiskt!
slipper jobbiga människor och dom jobbiga människorna slipper snoka! :D
win-win situation?

har inte så mycket att skriva, är för mätt för det!
åt en våffla förut som Niklas far gjorde,
och jag är inte speciellt förtjust i våfflor,
kan äta en men sen är det totalstopp.
så fick nästan i mig en hel!
som jag känner av nu :P

nu ska jag sitta lite här och kolla när baby målar,
samtidigt som jag dricker kall cola som han köpte till mig :)
livet leker!
och på söndag åker ju vi till Tyskland :D fan va härligt!
då ska jag köpa försenad födelsedagspresent åt Sara!

och det är så kul att vissa tar saker så himla allvarligt och tror att man ältar,
när man egentligen sitter och asgarvar åt det xD
verkligen alla jag möter nu skämtar om det xD
alex ska inleda giget på Rockan med: vi är så jävla lyckliga!
då tror jag att jag dör faktiskt! :D
gud vad jag älskar att ha kul på sorgliga människors bekostnad! :)
that's the devil in me, I guess
som sagt, man ska bemöta sånna människor med humor :D
hur ska man annars bemöta det här egentligen?
då blir dom ännu argare dock, och snokar ännu mer, MEN, det är inte mitt problem :)
dom får klaga hur mycket dom vill, tro att jag tar åt mig, tror att jag bryr mig,
well, inte längre! nu är det bara ett skämt, på samma sätt som vi skämtar om Engla och Fritzl liksom :D

Lachan säger:

Niklas kan säga "Så kul att ni är här, jag är så lycklig.. oh min tjej är lycklig."
Niklas säger:
hahaha ja!
Lachan säger:
"hon är jättelycklig.. det kan man ju inte klaga på"   och massor.. Hjärntvättar publiken

det är kul att konversera med Alex på Niklas msn :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: