Bloodshot eyes

2009-04-28 | 08:10:37 | 1 Kommentarer

Här har man stressat runt och trott att man börjat 8,
men icke, någon minut innan vi skulle gå kom jag på att vi
inte har prjekt längre och alltså sovmorgon idag.
så Niklas fick gå själv till skolan :)

orkar inte blogga så ofta,
mycket skönare att vara ute!
verkar som de flesta tar vara på vädret,
det är bra det :)
igår kväll gick jag och Niklas till Halvars och köpte glass,
mums.
vet att jag skulle skriva om helgen,
men gör det när jag fått bilderna :)
har inte bestämt vad jag ska göra på valborg än,
antingen vara med tjejerna eller Niklas som har spelning,
får se :)

Får pengar på torsdag också,
så måste se till att dom inte försvinner direkt!
dom brukar ha en tendens att göra det :P
vill ha en skitsnygg bh sooooo bad,
men den kostar 169 vilket är rätt dyrt för en bh enligt mig.
men jag måste nog köpa den ändå... :P
eller om jag hittar någon annan. är grymt sugen på nya underkläder,
som vanligt haha :)
sen har jag troligtvis hittat min studentklänning,
ska prova en mindre storlek idag,
för den jag provade igår var för stor.
och om den sitter bra, då ringer jag mamma! :D

Nu ska jag sitta här ett litet tag och sen läsa lite psykologi,
ciao!

Hit me with your best shot
jag skrattar fortfarande

Kommentarer:


2009-04-28 @ 12:19:36

Du är sexi!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: