Where does the good go?

2008-09-11 | 15:30:22 | 0 Kommentarer

JAG ÄR: kall och sugen på godis .__.
JAG SOVER: helst med niklas :)
JAG BLIR GLAD NÄR: saker går som jag vill
VEM KRAMADE DU SENAST?: Tora
VAD SA DU SENAST?: "Plocka in efter dig då!"
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: röda. pink lady liksom <3
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: oftast ingen. men Sara skulle jag tro.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: godis!
VAD HAR DU ONT NU: nowhere
HAR DU SNYGGA SKOR?: funkar väl :D
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: typ kvart i 7
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: något i stil med att jag inte vill gå upp..
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nej :)
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nej :P inte ens Ludde!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Vem kan slå Filip och Fredrik
KAN DU SPELA FOTBOLL?: nej, men kul att titta på.
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Vicky
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Niklas
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Tora :D
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: Niklas
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: trampade inte direkt, men Vicky :(
SENASTE MAT DU ÅT: Tacos
SENASTE FILMEN DU SÅG: lite av This is England :P
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Tegan and Sara - Where does the good go

hade tråkigt och detta är ett perfekt tidsfördriv.

jag fryser skitmycket så ska nog göra lite te och sen ta ett bad.
fan vad skönt. sen när mamma kommer hem ska jag fråga om jag kan få godis höhö. äter äpple men det är inte lika gott :(
imorgon är det skolfoto. och går ju i trean och då brukar man spexa till det lite! så att säga. vår klass ska ha skräcktema.
och jag ska vara zombie. oh yeah. måste plocka fram kläder och smink jag ska ha. och skor till Tora! får inte glömma det :P

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: