Your face becomes the sun.

2008-09-08 | 19:55:28 | 0 Kommentarer

Jag tror att allt blir så jävla mycket bättre om jag slutar vara ledsen för det dåliga som har varit,
och istället fokuserar på det som är bra i nuet :)

min helg var kanon, förutom att fredagen slutade som den slutade haha :P
sov hos niklas både i lördags och söndags, mysigt :)
men läskigt med den lilla killen ;(

idag har jag shoppat! tack mormor liksom.
fick pengar för att köpa det jag behöver.

  • en bh
  • två par trosor
  • och hör o häpna.. ett par BYXOR!

    alla som känner mig vet att jag inte har använt byxor på år och dar.
    bara kjolar och klänningar. men nu ska det bli ändring på det! :D
    köpte ett par svarta jeans. o dom ska jag fan använda! haha

imorgon fyller världens bästa mormor år. 68 år blir hon :)
haha så bra jag är då, jag får pengar av henne när det är hon som fyller år xD
efter kalaset ska baby sova här :) det blir bäst, för det är så tråkigt att sova ensam.
bara inte den lilla killen hemsöker mitt rum med :(

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: