Fix you up

2008-09-12 | 15:21:41 | 2 Kommentarer

Hola comrades.
hade ingen naturkunskap idag, skööönt!
eftersom att jag inte vill komma dit som en zombie och för att den lektionen sluitar halv 4.
och med zombie menar jag inte att jag var trött.. för vi hade skolfoto idag med tema skräck!
så jävla bra blev det. jag var då som sagt zombie. en zombiebrud.
och sen fanns det även Samara från The Ring (Melissa var skitläskig som henne!) Jigsaw (Haris var så jävla klockren!), Jokern, ond docka, vampyr, en halshuggen Marie Antoinette och andra mordoffer.
fotografen sa att vi var bäst hittils, och då var det typ två klasser kvar? :P eller nått.
inte alla som klär ut sig, men treorna brukar ju gaya loss lite.
fick många undrande blickar när jag gick hem kan jag ju säga.. och mina stay ups åkte ner hela tiden!
asjobbigt.


smexigt va?!

nu sitter jag här och ska bada bort allt fakeblod jag har på armarna och bröstet. haha
sen ska jag till pappa men han var i Linköping nu så vet inte när han kan hämta..
typ 5, vilket blir lagom till maten fick jag höra av mn lillasyster :) perfekt!

sov hos Niklas baby igår med. klockan kvart över 9 på kvällen åkte jag dit helt spontant haha.
har sovit ihop varje natt i nästan en vecka :O förutom måndag till tisdag.
men inget mig emot eftersom det är mysigast ever :)
hoppas jag får träffa honom ikväll också.

nu måste jag bada.
xoxo Cherry

Kommentarer:


2008-09-12 @ 18:27:05

hoho där! nu blir jag nyfiken, vem är niklas? do tell (;

2008-09-13 @ 00:01:09

Blir så glad för din skull med Niklas å allt, mih :) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: