Sugar Cube

2008-09-14 | 15:12:52 | 0 Kommentarer

Blir inget våldgästande. Stalla får klara sig utan sin Mandy Mandarin ;D
orkar inte och ska snart åka till baby. hon har ju Lisa, och Åsa? :)
Snodde lite bilder från Sara förur, från vårat Ålandsäventyr ;D haha.
jag är typ ful på varenda bild .__. hennes kamera äter bilder så massor hade försvunnit också.
buhu.
aja, here they come.



1. Sara söt på rastplatsen
2. Me and nuni ute på däck där vi gömde oss för två irakier .__. som ville bjuda på egen sprit osv.
följde efter oss vart vi än gick! och kunde fan knappt ett enda ord svenska. cigg tog vi emot iallafall haha.
3. pusskalas i hytten. började nog bli lite lulligt där haha.
4. spex i hytten
5. sen gick vi till våra mammor och köpte skitgoda drinkar.
6. mums tyckte jag!
7. on the dance floor med drink och öl
8. sen hittade vi vänner :D Johan och Katja.
9. Krister, som sa sig vara idol-Olas syssling eller va det var xD
10. Johan och jag i deras hytt :D
11. en däckad Danne som vaknade till liv nångång vid 4 sådär
12. Johan och Henke, som var någras pappa. asskön :D sa att jag hade vita tänder :D haha
13.  en vaken Danne och Ken1 ;D
14. stekigt!

och visst fan ser man nu att alla var 92:or!! kanske nån som var 91:a.
men Danne som lurade oss och sa att han var 20 fast han var 15! det kommer jag få höra länge av mina vänner alltså..
ska inte gå in på detaljer..
haha men vi hade askul iallafall, gick och la oss typ 7? :P minns inte.
våra mammor blev oroliga och undrade vart vi var nångång vid 4 xD

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: