Walking with a ghost

2008-09-11 | 19:20:16 | 1 Kommentarer

Är inte så aktiv på Sockerdricka längre,
vilket är lite synd.
men när man loggar in och möts av sånna här kommentarer blir man glad.
"var tvungen att läsa den om igen.. jag återvänder till denna dikt ofta, så ofta..
den har en viss dragningskraft!!
kram på dej"

om min dikt "Ta mig till Underlandet, Alice".
jag saknar att skriva. även fast det blir dåligt, så är det som terapi.
har liksom laddat upp 44 dikter :O
men nu är det rätt jobbigt att läsa gamla dikter,
för dom är så deppiga.
så jag blir lite ledsen av att läsa dom.

kopierade ett stycke ur "Vet du hur det känns?"
2007-10-07 01:11:30

"jag går på krossat glas utan att
märka det för ingenting känns längre
och mina öron är döva så du
kan sluta skrika nu

jag vet hur det är att stanna upp
och fråga sig själv vad man andas för
och jag vet hur det känns när man inser
att det inte finns något svar"

så är det inte längre.
för nu finns det svar.

Cherry

Kommentarer:


Sanna

2008-09-11 @ 20:26:59

Jag är aldrig inne på sd längre heller. Jag kan inte skriva längre på något vis. Och jag orkar inte läsa det jag har skrivit, för det gör mig så deprimerad att jag bryter ihop :p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: