Strawberry swing

2008-09-19 | 12:23:14 | 1 Kommentarer

Coldplay igår.. det går fan inte att förklara. vet inte om jag kan säga att det var den bästa konserten jag varit på, men det är fanimig inte långt ifrån! det var så jääääävla bra. omgomgomg. och allsången på fix you <3 som chris martin sa: coldplay and the stockholm choir. mmmmmm <3 bäst bäst bäääääst. och sen regnade det fjärilar. hihi. jag och Vicky samlade på oss massa. mihi. kom hem halv 2 inatt, var skapligt trött. bajsade på skolan. pallade inte. prov också, som jag inte pluggat på ehehe. imorse när jag vaknde kände jag mig bakis xD hahah. liksom alla symptom: illamående, yr och ont i huvvet. men det har gått över nu. braaaa. nu ska jag göra mig iordning o sen åka till nussssssseeeee.

kanske ska ut imorgon, till Hugo. eftersom Kitty Jutbring är DJ! måste ju fan se den snygga människan..
men vågar jag visa mig på hugos efter mitt lilla missöde?? hahahaha. har iaf inga pengar eller dricka, så blir nog en nykter utekväll.. hmm.. boooring? äh det funkar nog :D går ju mest dit för att se Kitty isåfall.


Grrr!

nu ska jag göra mig iordning.
och jag är såååååå trött på allt skitsnack o allt jävla missförstånd.
liksom get a life. allt blev så jävla fel, jag vet, men ingen är perfekt,
och framförallt: IT TAKES TWO TO TANGO!

Cherry

Kommentarer:


2008-09-20 @ 00:23:08

så himla avundsjuk! En annan kompis var också där och typ alla verkar tycka att det är bästa konserten de sett!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: