Somehow I'll show you that you are my night sky

2008-09-19 | 19:29:11 | 0 Kommentarer

hemma från baby nu. för han skulle till äggskallebyn. höhö
jag känner mig seeg. är inte ens sugen på cola! och det är fredag! :O
liksom whaaaaaaat? jag ska dricka vatten istället :D och äta godiset som blev över från igår.
åt nyss mat, mmm kyckling <3 slog mig att jag inte har ätit mat på 26 timmar.. ehe. inte bra.
har bara ätit ett äpple idag.
jag glömmer bort att äta hela tiden. måste jämt ha nån som påminner mig.
helt sjukt. gå en hel dag och sen ba "oj jag har inte ätit och när jag tänker efter är jag ju hungrig.."
måste bättra mig!

greeeeeeeeat att jag aldrig kan tro att saker kan vara bra.
hela tiden väntar jag på ett felsteg.
på att allt ska förstöras.
jag ska baaaaaaaaaaaaajsa på dom tankarna!
och jag ska bajsa på eeeer! hahahahaha alltså oooooooommmmmmmmmg
och vad coooooooooool jag ääääääär som skriver såååååhäääääääääääääääär.
tööööönt

ska nog lägga mig i sängen och se om det är nått bra på tv.
blir nog utgång imorgon, saknar min fräääänds.
har ingen sprit men kanske får tatta av nån (a) hihihih

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: