snälla säg nånting som håller mig kvar

2008-09-01 | 20:08:37 | 0 Kommentarer

oh nej inte hon också... warning sign eller vad?!
fast det var lite väl hårt.. tror inte det var så.
jag vet inte hur länge jag orkar vänta.
men vad är det jag väntar på egentligen?
dunno. svar antar jag. förklaringar.
vad som helst!
jag vill inte förstöra,
och jag vill inte bli förstörd.
men det ska bli bra.
för jag vägrar bli deprimerad igen.
no way.
så ge mig svar och gör mig lycklig.

snälla säg nånting som håller mig kvar.


jag ska nog börja skriva dagbok igen. som bara jag får läsa.
för jag känner mig hämmad här.
jag kan inte skriva exakt allt jag vill.
för att skydda andra.
och för att skydda mig själv.
så i dagboken kommer hela sanningen finnas,
här finns bara halva.

_________________________

Gosh, jag ångrar hela tiden det jag skriver. varför är det så?
är ju ändå ingen som förstår vad jag menar,
eller jo, men inte exakt vad jag menar. för det vet jag knappt själv.
jag mår iallafall mer bra än dåligt,
vilket är jättebra om man jämför med hur jag mådde förr.
mina inlägg är värsta depp, när jag egentligen är bara några centimeter från lyckan.
jag älskar att leva!

With love
Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: