Om du är rädd sluta med det.

2008-09-03 | 18:15:38 | 1 Kommentarer

Jag gjorde inte mat till mamma, hon sa att hon kunde göra det själv..
sen blev hon arg igen. "varför gjorde jag mat för?? du åt ju bara 3 tuggor! det är ju fullt på talriken."
så here we go again. tjat tjat tjat. jag vet inte vad det är med henne alltså.
för allt är fan inte mitt fel.
imorgon åker hon till en jobbarkompis sommarstuga med jobbet.
och kommer hem på fredag. skönt!
så vi får vara ifrån varandra lite.
sen när blev jag och mamma såhär osams..?
sjukt.

Sen måste jag bara säga: lär dig det svenska språket!
sjukt irriterande. när det är avsiktligt också. gaah!

Ännu fler människor är ledsna.
jobbigt som fan.
men jag hoppas att ingen tycker att jag gör fel.
för det gör jag inte.

Cherry

Kommentarer:


lillsyster

2008-09-03 @ 20:40:08

du är fin :*

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: