O M G.

2008-09-12 | 16:48:50 | 2 Kommentarer

Alltså omg!
jag anstränger mig så jävla hårt för att inte börja gråta för jag vet att det inte är värt att gråta över det här. jag borde fan skratta!
skratta åt hans jävla omogenhet!
han är för fan mer omogen än mig och martin tillsammans!
herrejävlagud. och han ska vara vuxen??
glöm att jag tänker åka dit nu. screw allt.
han har fan ingen rätt att hålla på sådär.
inte efter allt.
omg jag dööööööööör. idiot.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahaahahahah.
nu ska jag se på family guy och sminka mig och skratta :)
sen ska jag till baby och tvinga honom att säga morning!

Kommentarer:


Sanna

2008-09-12 @ 18:25:42

Jag antar att du menar din pappa och jag vill bara säga att jag vet hur det är ):

Min pappa är världens mest inte vuxna pappa och jag förstår om du inte kan skratta åt det, för jag vet hur ont det gör.

Ta hand om dig darl <3
Kittie

2008-09-13 @ 17:21:45

krama om min finaste flicka<3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: