I am not as pretty as those girls in magazines

2008-09-24 | 22:34:18 | 0 Kommentarer

hej & hå.
hade psykologiprov idag. gick helt okej, bättre än jag trodde det skulle gå.
men jag ville att det skulle gå bättre. suck.
tänkte stanna hemma idag, men var duktig och gick ändå.
jag måste skärpa mig.

idag när jag och mamma gick hem från ica gick vi förbi en man som sa till mamma:
guuuuud vilken vacker dotter du har!
han var tjock och full och jag skämdes :( haha.
sen ropa han: vill du ha mitt nummer?!
jag ba ehehehehe nej tack. eller ah, jag tänkte det :P

drömmer om samma sak varje natt.
sjukt jobbigt. det räcker med att jag tänker på det på dagarna liksom,
måste det förstöra min sömn också?

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: