Have a heart

2008-09-11 | 18:10:48 | 0 Kommentarer

kolla in min snygga header som min snygga pojkvän har gjort!
skitnöjd!

jag kan inte sluta lyssna på Anna Bergendahl.
check her out.
får rysningar över hela kroppen. oh my god.
hon måste fan vinna hela Idol.
jag har glömt bort att kolla på det,
så ikväll får jag fan inte missa!
men vill se top model också, för idag får dom ju make overs..
får väl zappa emellan haha.

mamma är busig och säger att hon inte har köpt godis när jag ringer och frågar,
men sen när hon kommer hem har hon köpt! :D OCH pepsi!
utan att jag behöver be om det!
kanske vill hon fetta upp mig :O
eftersom att hon tycker att jag äter så lite mat.
aja, I don't mind :D
godis är mycket lättare att äta av någon konstig anledning.
och dricka är ju inte svårt.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: