disaster.

2008-09-06 | 11:51:49 | 0 Kommentarer

haha omg.
igår....var ju kul.
drack waaaaaay to much.
slutade med att jag spydde på mina skor på hugos altan.
inför allt folk.
sen in på toan o spy ännu mer.
skulle egentligen sovit hos lisa men mådde så piss
att dom satte mig i en taxi som körde hem mig till mamma.
klockan var typ 1 :P
mådde bajs när jag vaknade men nu är det mycket bättre.
är hos pappa, har fått godis o läsk så allt är kanon! ;D

Träffade Isak! o han bjöd mig på en lakritsshot (som han inte borde ha gjort då :P)
så jag pratade med honom och Seb rätt mycket haha :)

skriver kanske mer om gårdagens positiva delar senare :P
(det jag kommer ihåg haha)
och ska sno bilder från Lisa också :)

tack till alla söta girls som tog hand om mig! :D

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: