Bosses höna värpte så det dröna!

2008-09-03 | 12:43:10 | 0 Kommentarer

eftersom mamma troligtvis är sur på mig tänkte jag vara en ängladotter (haha Engla <3) och laga mat och städa!
blir nog pasta och pastasås. sen ska jag dammsuga och diska. ojojojoj.
bäst jag börjar städa nu innan jag ångrar mig..
Sen ska jag slänga mig i sängen och se en film, vet inte vilken än. men är på filmhumör :)

måste göra svenskan också.. ska redovisa om.. *tänka* expressionismen var det va? haha bra att jag inte är säker på vad jag ska redovisa. men jo det var nog det. annars får jag fråga Tora, för hon har samma :P
har egentligen hål nu, men svenskan är inställd så har slutat för dagen.
men klockan 2 i aulan är det en föreläsning om att välja rätt efter gymnasiet.
men tror inte att det kan hjälpa mig, för jag vet ju inte VAD jag ska välja.
jag behöver liksom få reda på vad det finns för linjer osv. inte hur jag ska välja rätt.
så jag skiter i att gå på det.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: