All the pretty faces

2008-09-29 | 16:11:39 | 1 Kommentarer


Gud vad jag längtar tills imorgon!
money money money!
då ska jag shoppa sönder!


inköpslista:

  • mascara 99 :-
  • puder115 :-
  • kajal ca 19 :-
  • eyeliner ca 49 :-

    listan är egetligen låååång, men detta är min första prioritet! :D och 200 till Vicky pixx.

    har hittat en mascara som verkar skitbra! den där nya med blåbär, perfekt borste liksom!
    sen är den ju fiiiin. hihi. och billig! Lumene Blueberry Mascara heter den :)
    kan ju berätta sen om den var bra eller inte ;D

    snygg eller hur?! :D

    seg dag idag. jobbigt att gå upp. ville bara ligga kvar och mysa med Ludde.
    första lektion yoga, var inte så pepp och rätt flamsig haha.
    sen var Sara snel hest och följde med mig till ungdomsmottagningen.
    sen gick vi på stan och längtade tills imorgon hoho. så mycket jag vill köpa.
    kläder, skor, jacka, underkläder, stay ups, strumpebandshållare, smink, hårfärg osv osv osv.
    ska verkligen försöka tänka ekonomiskt och inte bara slösa alla pengar på skitsaker!

    fan vad jag är sugen på att göra en total make over! typ köpa nytt löshår och klippa lugg!
    men nja, är fan rätt jobbigt med lugg..

    Ciao
    Cherry


Kommentarer:


Jess the Mess

2008-09-30 @ 10:47:03

Smink-test gillar vi ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: