A cherry on top

2008-10-01 | 17:18:25 | 1 Kommentarer

Hello darlings!
jag säger bara ojojoOJ!.
4500 på kontot + studiebidrag sitter ju aldrig fel!
har bränt ca1500 på detta:

  • christina aguilera-parfym 175:- Kicks
  • röd bh 129:- H&M
  • tröd rosa 69:50 :- H&M
  • Isadora puder 115:- H&M
  • kajal 24:50:- H&M
  • eyeliner 49:50 H&M
  • lila/blå strumpbyxor 29.50:- H&M
  • lila/blå leopardmönstrad tröja 198:- H&M
  • svart kjol 149:50 H&M
  • 2-pack stay ups 79:50 H&M
  • svart linne 49:50 H&M
  • svart trosa 29:- Cubus
  • gul t-shirt med tryck 99:- gina Tricot
  • 3 par strumpebandshållare, 20 :-/st (!) Lindex
  • Lumene mascara 99:- Åhlens

tror det var allt :P och ja, jag shoppar mycket på H&M haha ;D
och har testat macaran nu, den var skitbra! tipstipstips!
igår sov baby här. men först pkte jag till honom och åt mat, nam nam.
på vägen hem till mig köpte vi (jag! ;D) pepsi och chips. mmmmmm.
åh vad törstig jag blev .__. snyyyft.
nu ska jag snart ta ett bad och slappna av lite. har ont i huvudet och i ögonen,
för att jag spänner mig så mycket. jobbigt. sen ska jag till babylicious hoho.

hade naturkunskap idag, för vår lärare är snäll och lät mig och Sara få göra det eftersom att vi inte klarade naturkunskap A.. var 4 rätt stora frågor och jag skrev på dom 3 första, sammanlagt 4 sidor.. så jag hoppas verkligen att jag får g, så jag blir av med det där irriterande ig:t.. vore sjukt skönt liksom.

var med när Vicky tatuerade sig förut! men var tvungen att gå och göra provet efter ett tag, så hann inte se det färdiga resultatet.. men såg ju hur det såg ut ritat på henne, och det var bajssnyggt! och pratade med henne efteråt och hon var skitnöjd :) kul! är så jävla sugen på att tatuera mig så jag döööör.

och något annat jag är sugen på är att KLIPPA LUGG!
jag viiiill. men vågar inte :O fast jag har haft det förut :O

då såg det ut ungefär såhär:


bajs vad fult det är utan ögonbryn!!! jag dör.
bläää.
ja bilden är cirkus 2 år gammal, men ah.
vad tycker ni?
inte för att det egentligen spelar roll vad någon säger
för jag gör ändå jämt tvärtom xD
haha men säg ändå! :D
men iallafall. vill klippa lugg, och ha lååångt hår.
mlööööh.


Kommentarer:


2008-10-01 @ 18:14:28

LUGG!!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: