Someday, you will ache like I ache

2008-10-31 | 10:46:07 | 0 Kommentarer

hur kan man inte ta åt sig?
hur kan man inte känna sig så jävla skyldig?
hur kan man inte känna att man har gjort flera personer så ledsna?

det är svårt att säga åt sig själv att inte tänka såhär när man blir påmind av det så ofta.
men jag är fan trött på det här,
och jag kan inte ändra på det som har varit! när ska jag fatta det?
nu ska jag tamejfan bli positiv!
hahahaha jag tror ju inte ens mig själv xD
men oooh det skiter jag i, jag ska få mig själv att tro på det!

jag är skitförkyld nu. så jävla jobbigt. vill bara sova, av flera anledningar.
men det går inte för att jag är så förkyld och jag måste till banken. blö
ska på stan sen också och köpa lite grejjer.
undra om jag ska väcka lillebror och fråga om han vill hänga på?
njae kanske inte.. hehe

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: