I don't shine if you don't shine

2008-10-29 | 20:12:35 | 1 Kommentarer

idag fyller baby år!
grattis grattis älsking.
han ville att jag skulle sjunga för honom imorse, men jag var dum och gjorde inte det. :(
hoho fast han fick ju massa presenter :D
jag vill också fylla år!
låångt kvar.

inatt drömde jag att jag följde med klassen till Bangladesh...!
uh hemska tanke.
det var jättehemskt och man fick inte att nått :O
jag skulle äta mjukglass (haha i Bangladesh??) men Ulla ba nooooo!
den var tydligen giftig hahaha.

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-10-29 @ 23:58:59

Vad stört, jag drömde om vår tysklandsresa härom natten :P Det var inte bra då heller, jag skulle typ äta frukost men så tog hotellpersonalen maten från mig å grejjer :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: