Hanging on too long

2008-10-10 | 13:46:57 | 1 Kommentarer

Hej hopp.
har håltimme fram till 14:35 så jag gick hem så länge.
åt med sara på stan, sen skulle hon hem och packa,
så jag blev lite alone :O höhö men det klarar jag, starke Adolf! (Hitler) hahaha
jag är lite trött :(
ska nog duscha, eller ah, bada :D

var på bio med baby plutt igår, såg Stepbrothers, hahaha fan vad bra den var!
vill se den igen igen igen!

och haha på att jag är lite bakom flötet ibland xD
jag skrev ju i mitt förra inlägg eller vad det var att det låter fult att säga "en trosa",
då var Jess smart och kommenterade att man kan säga "ett par trosor" istället!
såklart! xD hahahah va fan xD jag är lite dum ibland alltså :P

jag börjar bli jäävligt irriterad på den/dom som snokar i min bilddagbok.
så hilma töntigt att göra en bilddagbok bara för att kunna snoka,
inga bilder eller någonting.
och lite misstänksamt när en viss person är inne på min bdb varje dag.
jag vet. jag vet. jag vet!

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-10-11 @ 23:43:05

"Hon", äre jag det? :P Vad personligt.. ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: