You're the one I need

2008-11-25 | 13:39:29 | 0 Kommentarer

jag har kommit fram till att jag kommer må så mycket bättre av att inte älta allt hela tiden.
ibland måste man bara acceptera att det som har hänt har hänt,
och det finns inget man kan göra för att ändra på det.
jag vet allt jag behöver veta nu.
jag har förlåtit, för ingen är perfekt.
alla förtjänar en andra chans, och jag vet att det är värt det.
jag har gjort så många misstag i mitt liv,
så vem är jag att döma?
jag orkar inte vara ledsen längre,
när jag har alla anledningar i världen att vara glad.
för allt är perfekt, allt är bäst.
det är bara onödigt att bli ledsen av att tänka på
att jag blev sårad av en person,
som inte är den personen längre.
som nu är världens bästa person.
så jag ska sluta tänka på det nu,
jag ska sluta leta fel.

jag har aldig mått så bra som jag gör nu,
trots allt.
och jag vet precis vem jag har att tacka.


Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: