You whispered that you'd rescued me

2008-11-30 | 13:59:03 | 0 Kommentarer

hemma ifrån niklas nu, för han skulle till finspång och repa,
den lilla gayen. hoho.
jag tänkte ta en sväng förbi stan,
men jag gjorde inte det,
för jag var duktig och tänkte att jag bara skulle bränna pengar på onödiga saker,
så jag gick raka vägen hem från spårvagnen.

jag har hamnat i en Michelle Featherstone-period nu.
hennes låtar och texter är så fina, åh.
man typ dör lite.

If I build a wall
a hundred feet tall
would that keep you in?


snart kommer mormor och morfar hit,
hoppas morfar kan fixa min dumma tv då.
längtar redan efter one tree hill, bara 4 timmar kvar. haha
mamma beställde grejer från yves rocher till oss,
bland annat min favoritkräm, hoppas dom kommer imorgon eller nått.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: