Almost Golden

2008-11-26 | 11:03:50 | 0 Kommentarer

Vaknade nyss, en mycket bättre dag idag.
hade konstiga drömmar inatt.
och jag drömde om courtney love och joan jett, det var nice! :D
(nej ingen trekant!) jag var på en konsert där som spela,
men alla buade ut joan jett (!), för dom kände inte igen henne.
så då stog jag med joan jett och courtney och ba varför är ni inte på scen,
sen började jag sjunga/nynna på I Love Rock 'N' Roll och då blev publiken glad igen haha.
weird dröm. och just ja, juliette lewis var med också! :D

ingen skola, för orkar inte med att bara gå på en konsert.
ska kanske ta ett bad eller något.
och kanske kommer niklas sen, jag vet inte :O
hoppas.

jag hoppas jag får anledning att gå ut idag!
jag har två skäl:
  • jag har nya skor
  • det är snö

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: