@ Sara bus

2008-11-13 | 13:37:16 | 1 Kommentarer

hello bitches and hoes!
sitter hos sara bus nu, vi gick till stan efter första lektionen och köpte hårfärg.
för vi fick den snilleblixten att hon sara borde färga håret ROSA!
så vi gick hem till henne o färgade, jättesött blev det!
bilder kommer sen! :)
nu ska vi beställa pizza, jag ska fanimig inte börja asgarva nu!!
håll tummarna!

Jag heter Sara och jag har tagit över Amandas bloggg, muahahahahaha XDDDD Amanda är gay, men va inte ledsna, ni kanske har en chans ändå. Jag vet att jag har det iallafall!! muahahahahhahaahahhahaha XD

ehm ja, så kan det gå när man går iväg en stund för att sminka sig hahahaha.
sara är bästttttttttttttttttttttttttt (ja det var faktiskt jag som skrev det, för det är hon!)

bye bye
Cherry

Kommentarer:


Kittie

2008-11-13 @ 17:11:00

Haha, vad gay du är Amanda! :*

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: