Låt tankarna styra vad hjärtat känner

2008-11-25 | 17:23:47 | 0 Kommentarer

ska snart möta Sara på stan, för vi ska köpa våra efterlängtade skor som vi gått och trånat efter,
sen igår :P haha.
sen ska jag hem och ta ett varmt bad och göra en hårinpackning och vara allmänt tjejig.
sånt gillar vi. borde plugga också, börjar verkligen bli panik nu.
sånt gillar vi INTE.
funderar på att plugga järnet hela natten, ärligt talat.
för min lärare sa att det börjar bli ont om tid, och han måste ju hinna rätta innan jul.
jag ligger på vg, och hur värdelöst känns det inte att sabba allt och få ig liksom?
jag vill verkligen inte ha ig i Svenska B.
jag som har fixat alla mina ig:n ju..
hjääälp.

nu ska jag fräscha upp mig och sen dra ner på stan,
take care.
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: