"Ehh.. vafan.. hej!"

2008-11-25 | 13:55:07 | 1 Kommentarer


nu ska jag inte va lika seriös i detta inlägg,
tvärtom mohaha.
slutade tidigt igår o gick hem till sara.
vi var nog väldigt övertrötta eller bara... ehm.. som vanligt helt enkelt!
flumma som fan haha skrattar bara jag tänker på det.
vi åt köttbullar och makaroner och sen var jag tvungen (ja tvungen! :() att diska.
man kan nog säga att hon mutade mig! för hon sa att om jag diskade, kunde vi ligga i hennes säng och se film. (jalla jalla)
hon brukar jämt vilja se i vardagsrummet (boooring!) medan jag vill ligga i hennes säng o titta (myyysigt!)
så fick det bli, sängen it is. men, sara tycker att jag smular ner hennes säng (JAG!?) detta visste jag om av tidigare erfarenheter, så jag frågade hur mycket kläder jag måste ta av. haha (förklaring: smulorna finns på kläder och heter utomhussmulor) då sa hon: ta av dig kjolen och trosorna! jag ba whaaaaaaaaaaat det tror jag inte att jag får för min mamma! det visade sig att hon råkade säga fel (yeah right!). hon menade kjolen och strumpbyxorna (mmmhm! sure bacon).
så jag strippade och hoppade ner i sängen och körde in benet i hennes röv (hon tycker om det) och såg på jalla jalla.

vi hittade förövrigt vääärldens snyggaste skor igår som vi ska köpa! omg blev helt kär! (inte lika kär som i dig niklas!!)
räknar ner tills mamma kommer hem med pengar!!

roliga amanda och sara konversationer från igår:
jag tar fram ett par strumpor från min låda som jag inte känner igen:
vad är det här för fula strumpor??
*kort tystnad*
sara, lite förtvivlat: .. det är mina!! :(

jag provar en rosa mössa, och sara säger: du ser ut att heta lisa i den där mössan!


hahahahaha det var ett par jag hade lånat av henne xD
OBS dom var inte fula!! :(

niklas;
det är småbarn som läser det här, så kan inte skriva det du ville att jag skulle skriva baby :(:(:(

Cherry

några minuter senare:
Kittie:
hahaha jag dör på oss!
(Vi såg koops, din idiot! inte jalla, jalla, vi är väl inte nördar heller!?:S)

hahahahahaha JUST JA!!!!! xD
oooops :$

Kommentarer:


Kittie

2008-11-25 @ 14:01:59

hahaha jag dör på oss!

(Vi såg koops, din idiot! inte jalla, jalla, vi är väl inte nördar heller!?:S)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: