Disturbia

2008-11-03 | 13:53:16 | 0 Kommentarer


nu ska jag bada! fan askallt här hemma.
förutom i mitt rum, men där är det så stökigt så jag mår illa. blä
har bara ätit päron och glass idag, haha lyckat. orkar inte laga maaat.
känner mig konstig idag, förutom att jag är sjuk dårå.
typ, liten och hjälplös. inte kul alls. och ensam.
jag saknar min sara jättemycket. vill äta godis och bara prata med henne.
det är inte bara henne jag vill prata med,
men det är inte lika lätt.
det är läskigt att tänka att om jag hade haft världens supersjälvförtroende
och varit stark,
så skulle saker se helt annorlunda ut.
men faktiskt så var det, konstigt nog, tur att jag inte var det,
för då skulle jag gått miste om total lycka.

drömde att jag dog förut.
eller jag är inte säkert på att jag dog, men jag ramlade ihop i en trappa,
och sen vaknade jag. kan ju lika gärna bara varit att jag svimmade!
det var iallafall lite läskigt.

palla vara depp!
ska se en komedi sen och vara glad! :D

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: