Burn the sorrow from your eyes

2008-11-19 | 10:18:36 | 1 Kommentarer

hello everybody.

sitter här och lyssnar på musik och sminkar mig.
blev inget psykologiprov för mig idag,
så börjar klockan 11 med Abbakonserten, woho.
skönt att inte behöva stressa :D

igår när jag såg på ugly betty,
zappade jag över till SOS Familj när det blev reklam på betty,
och jag fastnade där.. det var ett lesbiskt par som hade varsin dotter som var lite bråkiga,
och då kom en nanny och skulle hjälpa dom.
en av mammorna var pedant och tyckte inte om när det blev smutsigt eller kladdigt,
och ville inte att dotterna skulle baka eller pyssla. men nu skulle dom göra det,
och dottern var så glad och tyckte det var jättekul,
så jag blev värsta känslig och började gråta xD hahaha
och sen skulle båda döttrarna börja på dans,
och dom var så söta och såg så glada ut,
så ja, självklart, jag började tjuta igen xD hahaha jag är så känslig.

jag vill ha pengar, gaah.
så mycket jag vill köpa.
bajskorv. :P

take care
Cherry

Kommentarer:


2008-11-20 @ 13:59:31

hahaha du är som mig, jag kan böja tjuta för vad som helst på tv haa.. tjöt till singing bee igår när jag kollade webb-tv haha ;D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: