And somebody told me how to talk, how to walk, how to fall

2008-11-06 | 13:24:08 | 0 Kommentarer

var ett tag sen jag skrev. har inte orkat osv.
och jag skrev att jag skulle skriva om halloween men nu har det typ gått en vecka haha :P
aja, det var en kul fest iallafall med trevligt folk :)

idag fick vi sluta typ två timmar tidigare, nice.
vill se en film, kanske mamma mia igen! såg den igår, och åh den var så bra.
har gått runt och haft abba-låtar på hjärnan hela dan haha.

har sett saras lägenhet nu :) sov hos henne från måndag till tisdag, sen var jag där tisdag kväll också.
vi gjorde chokladpudding, mums! och typ 14 liter cola haha.

Here I am
There you are
We're gonna make it together
And we've made
It so far
So it can only get better

When you reach out
And you say to me
'How I love you, girl'
When I hold you
Baby, can't you see?
It's a real dream world


mycket jag vill skriva, men nej.
jag önskar att jag kunde göra allt bra.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: