sugarcube.

2008-05-09 | 23:00:11 | 2 Kommentarer

hejsan darlings.

sitter hos pappa nu och pratar lite med syster julia.
har varit en helt lovley dag och vi har solat och bara tagit det lugnt.
men det svider lite på mina axlar nu .__. aj aj aj, borde smörjt in mig.
har finally fått orden till mig och skrivit ner tankarna i form av en dikt, finns på sockerdricka om någon vill läsa.
cherrydoll heter jag där. är så otroligt skönt att få skriva av sig ibland. för det är liksom som terapi för själen.
och av någon anledning skriver jag nästan bara på natten, tex när jag inte kan sova. som inatt.
satt abra och tänkte massa. är lite confused nu om man säger så.  men det är jag väl alltid.

jag och julia låg ute och kollade på andra avenyn förut, som jag var helt emot innan.
men har faktiskt ändrat uppfattning om det nu, även fast skådespelarna inte är dom bästa..
så det blir väl att titta andra avenyn-avsnitt på barbära i sängen sen, myspys.
är verkligen skönt att ha någon som finns när man inte vill vara själv.
och julia finns alltid där, hon behöver inte säga någonting,
jag bara vet. det är så skönt att kunna få må bra utan att känna skuld.
eftersom jag bara är hos min pappa varannan helg så träffas vi inte så ofta,
vilket är synd.

imorgon är det movie night hos sara bus med sara herself, vicky, tora och stalla och så jag då såklart! 
- massa trevligt. ska sova där också, mysigt värre. ska antasta dom i sömnen som fan :O
mohahaha- i'm evil. watch out grrrls!

slänger upp en cute ass bild på mig och julia också.

image5
baby sis nellie kom med där också ja.. hon ska vara överallt den där bruden!
men hon är ju så söt så vem kan motstå.  systarna ekman thoor ftw!

ta hand om er nu sweethearts.
love

Kommentarer:


2008-05-09 @ 23:06:22

haha, det är rätt antasta på bara:D jag skulle lätt ha gjort det!!

2008-05-10 @ 12:44:17

hahaha omg, vågar man sova bredvid dig då? som på BB ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: