Pink diamonds

2008-05-10 | 13:06:19 | 0 Kommentarer

hello sunshines!
solen lyser och humöret är på topp.

solade lite på balkongen förut och läste ut Känn pulsen slå. mycket bra bok,
den rekommenderar jag starkt.
nu är jag väldigt hungrig och vill ha mat, åt ju ingen frukost så magen kurrar sönder.
jag är sämst på att äta frukost alltså. suck.
har bara druckit en liter vatten, vilket är bra, men kanske inte som en ersättning för frukosten.
aja. får se vad mami ska göra för gott :*
när vi var ute och gick en timme igår kände jag att det brände på mina axlar så det var inte så kul.
det fick jag lida av efteråt. ehe. men har smörjt in mig med aftersun-lotion nu som luktar gudomligt gott,
så det känns lite bättre.
jag vill verkligen färga mitt hår nu alltså. är typ rödbruntbajs. ser slitet ut liksom. svart ska det vara ju.
får fråga mamma om hon kan köpa åt mig inom en snar framtid :P för det behövs!


***
har ätit nu, men blev bara en lättlunch: potatissallad och en halv avokado.
maha. men blev rätt mätt iallafall. och avokado är ju heaven sent! yumyum!
nyttigt som fan är det ju också.



ska göra iordning mig nu hade jag tänkt. å kanske slötitta lite på tv.
ha det bra där ute i solen sötnosar.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: