Let love in

2008-05-13 | 18:38:06 | 1 Kommentarer


börjar inlägget med dagens depp: ig på matte nationella.. måste få g på det slutprov vår lärare ska ha för dom som vill ha g i slutbetyg. ingen press eller så.. ^^ fan vad dålig jag är på allt. och jag vet att det inte är synd om mig så du behöver inte säga det en gång till. jag vet att jag är dålig, det är bara fakta.
nu sitter jag här med geografin.. prov imorgon *vill inte* bajskorv. hade engelska nationella idag, muntilga. gick bra. skönt. orkar inte mer nederlag nu alltså. fick nyss ett slag i magen som jag försökt blunda för, så inget mer nu snälla. allt va ju så bra ibörjan. men som sagt, jag vet inte hur man får folk att stanna. så vad förväntade jag mig egentligen?

längtar som ett as till hultsfred och arvika. arvikas bandsläpp idag var ju helt underbart: markus krunegård. som kommer från underbara norrköping, maha. och puss på att han kommer till hultan också. hoppas man träffar en massa sött folk där också. massa mys ju.

Fooled by my own desires
I twist my fate
Just to feel you


nu måste jag fortsätta plugga. vill få bra på det här provet!
xoxo

Kommentarer:


2008-05-14 @ 16:45:56

hoppas du klara matten. Om du behöver hjälp så fråga mig bara, jag hjälper dig gärna.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: