Keep breathing.

2008-05-12 | 17:03:57 | 0 Kommentarer

okej, här kommer en update om helgen:

jag, tora, stalla och vicky åkte till sara och se film hela natten. mycket mysigt. såg Smala Sussie (älsklingsfilm som jag har sett 1000 gånger), Scream 3 och Dead Silence (asbra).
förutom film blev det en hel del dans + spökhistorier! fyy faaaan vad rädd jag var! jag och stalla skrek som fan när vicky berättade världens läskigaste historia .__. började helt seriöst nästan tjuta! det kom en liten tår xD
för jag blev så jävla rädd, för vi satt i ett kolsvart rum och vi blev helt paranoida och tyckte att vi såg massa folk komma emot oss hela tiden xD och jag var bäst som lyckades skrämma skiten ur stalla, haha ;)
sen vi halv två skulle vi följa vicky till bussen, för hon skulle inte sova över hos sara. så när vi går där mitt i natten ser vi en bil komma och tänkte att det vore läskigt om det inte var någon som körde bilen.. sen sträcker några killar ut huvudena och skriker BÖÖÖ!!!! och vi bara skrek alla fem och dom asgarva xD hahaha fyfan.
sen vid 4 när vi hade sett dead silence skulle stalla hem, så då ringde jag min pappa som kör taxi så hon fick gratis skjuts hem, mucho bra.

idag hade vi muntlig redovisning om sekter. jag pratade om Familjen. mycket skum.. med incest och grejer. ew.
gick rätt bra, även fast jag skrev ihop arbetet på håltimmen xD haha.
har asmycket att göra den här veckan: samhällsarbete om mocambique, geografiprov, läslogg och två engelska np. . sen säkert italienskaläxa + filmkunskap.. blä. pallar inte. ska bli såååå skönt med sommarlov.

nu väntar jag på att mamma ska komma hem, ska följa med henne och handla. och förhoppnignsvis få godis. hihi. är skitsugen!

förvrigt är jag mest bara förvirrad hela tiden och försöker hantera mina känslor vilket bara blir bajs.

xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: