If we fall will we waste away?

2008-05-06 | 08:08:12 | 0 Kommentarer

hello boys & girls.

här kommer en nystart. min förra blogg http://sugarbliss.bloggspace.se/ är ett avslutat kapitel.
kommer kanske ha kvar den och skriva i den då och då,
men det är alltså här jag kommer skriva ner mina tankar framöver.

just nu sitter jag här och har inte så mycket att göra. sara bus och jag bestämde oss för att strunta i italienskan,
så jag börjar inte förrän 10. ska se en DDD-film (Dont Drink and Drive) på haga. som om vi inte har sett och lärt oss massor om det. men ja, det kan väl bli intressant.
sen måste jag göra den här dagen till en plugg-dag.. *suck* nationella prov i matte B på torsdag.
och jag som ligger på gränsen till ig måste klara det. ingen press, nej nej ^^

och jag måste säga att man tror att man känner folk,
men efter ett tag inser man hur jävla lite man egentligen vet.
och jag har blivit lite trött på att bli tagen för given.
kolla även in min myspace och bli vän med mig där :*
myspace.com/dollcrush

nu ska jag nog fixa till mig så jag är all dolled up!
sen ut i solen och fånga några endorfiner.
xoxo / cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: