Here comes the cold again

2008-05-21 | 08:32:40 | 0 Kommentarer

jag är ju en sucker för melodifestivalen och eurovisuin song contest, det borde fan bli en helgdag! :D haha.
så igår sätt jag bänkad framför tv:n och såg på den första semifinalen. mina favoriter var azerbadjan, bosnien-hercegovina och armenien. kommer inte ihåg om det var nån mer, men ja, det var dom jag höll mest på iallafall :'D
nu läängtar jag tills nästa semifinal då sverige ska va med, woho! :D

friuftsdag idag. ska till Ågelsjön och GÅ runt den.. inte så jättekul precis.. men kul att få ha med sig matsäck! :D höhö.
 jag och vicky har typ planerat i flera dagar vad vi ska ha med oss, vi är nördar liksom.
det var jättelänge sen jag var i Ågelsjön, kanske för att min fobi för vatten har förvärrats och att jag därför inte badar så mycket längre. men jag var typ jämt där när jag var mindre, när jag bodde utanför stan. åh. nostalgi lär jag ju få.

jag har bestämt att jag ska glömma allt som fanns. jag ska göra som du; låtsas som ingenting.
sen får vi se vad som händer. för jag är så jävla besviken. och sårad.

xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: