Darling, I will fit you in my heart

2008-05-06 | 17:10:07 | 2 Kommentarer

kom hem från skolan för en stund sen. slutar 20 över 4 på tisdagar, med matte... kul. NOT.
och sen måste jag plugga ännu mera matte men jag orkar inte. så fort jag öppnar boken säger det bara stopp.
JAG ORKAR VERKLIGEN INTE. blä. så jag sitter här och försöker undvika att plugga ^^ och väntar på att mami ska komma hem så jag kan få mat, hihi. jag ska nog fråga om vi kan äta pizza :O fett osv men jag har inte ätit så mycket den senaste tiden så det är väl inte hela världen.
ska nog boka arvika-biljett idag också. ska prata med mamma och så. för nu när de ska släppa ett band om dagen i 30 dagar så kanske biljetterna tar slut snart och det vore ju lite panik.

eftersom jag fyller år snart (wiiiie!!),31 maj, och victoria fyller 1 juni så borde vi typ ha fest ihop kom jag, lisa och vicky fram till. och självklart måste vi gå ut också. typ fest på fredag, sen gå ut på lördagen när jag fyller.
kuuuul att jag ska ut och äta med min farmor klockan 12 på söndag då, haha. men det går nog bra.
men jag ser verkligen fram emot att fylla år (som de flesta vet vid det här laget eftersom det typ är det enda jag pratar om)
jag och tjejerna satt och åt glass vid halvars när en liten fågel kom fram;
jag: undrar om den vet att jag fyller år snart?
hihihi. men jag förväntar mig nu att aaaalla
ger mig massa presenter och cupcakes :D
ser det inte gott ut?? yumyum!








ska gå och sätta mig med matteböckerna nu iallafall.. B A J S.
så jävla jobbigt.
hoppas verkligen att jag får pizza som tröst.

* * *
har inte jobbat någon matte ALLS. så jävla dålig.. borde ju verkligen det..
men nu snart börjar ugly betty och sen desperate housewifres som man verkligen inte får missa!
btw, jag fick pizza! är mätt som en bajskorv nu.
åt en halv och blir verkligen proppmätt på det! trodde jag skulle spy ._.
som mamma sa: nu när du fyller 18 borde du börja äta som en vuxen :P

Kommentarer:


2008-05-06 @ 20:14:15

asbra, jag och Kattis fyller 18 samma dag och jag har tänkt gå ut den 31 och parta, man kan ju inte gå en söndag liksom.. så vi kan bli värsta partygänget med galna 18-åringar! Fast först måste man förfesta med champagne

2008-05-07 @ 20:56:03

Lycka till på Na-provet imorrn babydoll

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: