cherryCRUSH.

2008-05-07 | 23:13:03 | 1 Kommentarer

hello sweethearts..

ser inte allför ljust ut nu.. matten kommer gå bajs. och det är ju delvis mitt fel, jag skulle ju kunnat plugga mer. men jag orkar verkligen inte. jag vill bara gömma mig under täcket och stanna där hela natten och dagen.
ska försöka sova nu, men kommer ju inte gå. kommer bara ligga och oroa mig och när jag väl somnar kommer tankarna förvandlas till mardrömmar.. fuck.
sen är det inte bara matten som spökar heller. så mycket annat också.

men nu måste jag verkligen gå och lägga mig.
ska försöka tänka söta tankar. *happy thoughts*
ta hand om er och sov gott.
hoppas ni mår bättre än vad jag gör.
sugarkisses

Kommentarer:


2008-05-08 @ 12:39:51

lilla Amanda (som är äldre än mig, oj) då.. Jag tänkte bara säga det att mina föräldrar faktiskt tänkte döpa mig till Emma Victoria Magdalena istället för Anna, så det var ju rätt där i tidningen!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: