sugar love.

2008-06-27 | 00:40:00 | 0 Kommentarer


looovely dag. massa mys. jag är glad glad. men ledsen för att sara missa west coast riot och the used </3
vår dator är sepe så min kusins kille ska försöka fixa den, sköönt. omrpogramera skiten och ta bort allt baajs.
jag har ont i magen, fast på ett bra sätt. svårt att förklara hoho.
på lördag kommer ju syster julia till mig, ska gå på stan, se bio o prata hela natten lång. ska bli sååå kul. är verkligen glad att vi är så nära varandra, även fast vi inte är biologiska systrar. men jag älskar henne precis lika mycket som om hon vore min blodssyster <3 jag känner mig trygg med henne, jag kan prata med henne. hon lyssnar, vi är verkligen som riktiga systrar. fnissar och har hemlisar. jag blir som en liten skolflicka tillsammans med henne haha <3 är verkligen superglad att jag har henne i mitt liv. vad som än händer, är hon min lillasyster. 4 års systerskap, och många fler ska det bli.

saker jag ska göra imorgon:
  • städa
  • hämta leg
  • fixa telesvar och internetsaldogrejsen
  • göra hårinpackning
  • mys med mamma <3

jag blev sugen på att se This girl's life förut, men tappa lusten lite nu.. hm, what to do? kanske ser den, kanske ser en annan, kanske går och lägger mig, kanske stannar uppe ett tag till. har ingen tid att passa imorgon, förutom att jag måste till banken innan 4.

xoxo sugardarlings

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: