live through this.

2008-06-21 | 18:32:18 | 0 Kommentarer


jag vill tatuera mig. men jag vet inte vad jag vill ha för motiv. men det lutar nog mot en text.. live through this. det är från låten asking for it med hole. bara för att det är så jag. live though this, tre helt geniala ord. precis så är det. all skit som har förgiftat mitt liv ska inte få förstöra mig helt och hållet. jag har varit så nära att ge upp, så nära att bara sluta försöka. men jag är glad att jag inte gjorde det. jag är glad att jag fortsätte kämpa, vilket jag gör varje dag. kämpar. andas. lever. jag är så glad över att jag kan andas lycka nu, även fast det blir jobbigt ibland och även fast jag har mina dåliga perioder, så har kan jag urskilja lyckan. förr var det svårare med det. men jag önskar bara att jag kunde sudda ur spåren av min olycklighet, men jag vet att det inte går. det kommer jag få leva med resten av mitt liv.
 då var det mörker med glimtar av ljus, nu är det ljus med stunder av mörker. och jag hoppas att det förblir så, att jag inte går tillbaks till det gamla, mörka, ensamma. för jag trvis bra här på den ljusa sidan. nu ska jag bara få andra att  andas lycka tillsammans med mig.


visst känns det fint att va vid liv
en dag till?

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: