You could be happy

2008-07-28 | 22:32:45 | 0 Kommentarer

sommarskolan gick bra. träffade folk jag känner från min klass och läraren var bra.
har läxa, som jag egentligen inte orkar göra, men som jag måste göra.
kl8 imorgon bitti ska jag vara på plats, och jag dör lite, för jag vill sova som alla andra gör på sitt sommarlov.

var på bio idag, med gulleplutt sara. såg The Dark Knight som var skitbra, bästa på länge.
R.I.P Heath Ledger liksom, som var asbra som Jokern. snygg också! fan vad sorgligt det är att han är död.

nu sitter jag här och kollar videor på youtube med min favoritkvinna, Marilyn Monroe. vackra skapelse.

förövrigt så går saker inte som jag vill just nu. det tar all min energi att tänka på saker som
verkar vara förlorade. det är jobbigt. speciellt samtidigt som jag måste fokusera på matten.

jag önskar att jag kunde få lyckan att stanna. jag vill också vakna med ett leende på läpparna.


xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: