Us girls we are so magical

2008-07-27 | 18:09:10 | 1 Kommentarer

Sara ringde mig kvart över 9 igår kväll och bad mig komma och sova över. så jag tog mitt pick o pack o hoppade på spårvagnen. gick av vid breda vägen o vänta på den lilla knodden, eftersom vi skulle gå till statoil o köpa cola. och sen vidare till ok för att köpa andra onödiga saker hoho.. satte oss i gräset ett tag, sedan begav vi oss hem till henne. vi var aspepp och partysugna men jag är rätt pank så det blev inget. hade glömt mitt leg hemma också..
skulle ju se jurtjyrkogården men det blev inte så.
idag har vi varit på hennes land, VAARMT. åkte båt :D sara är bäst på att ro, hoho. det är inte jag xD

kom hem precis, sitter o väntar på lillebror. han vill äta på max, så vi ska dit när han kommer hem.
jag är inte direkt hungrig men nått ska jag nog lyckas klämma ner! :D

förövrigt så har jag aldrig varit en sån som ger upp i första taget.
och om jag har varit det, så ska det bli ändring på det.
jag ger mig inte.
jag tänker inte släppa det här, jag tänker inte låta lyckan försvinna!

Kommentarer:


Sanna

2008-07-27 @ 21:20:13

Och det tycker jag låter jäkligt bra :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: