Sugarbliss

2008-07-29 | 13:29:56 | 1 Kommentarer

hello darlings.

kom nyss hem ifrån stan. shoppade med mami idag igen.
allt jag köpte var rea! yey!

jag har köpt (fått):

  • en bh
  • två par trosor
  • två "förpacknigar" med toffsar
  • en kjol
  • två par svarta strumpbyxor


    sommarskolan känns lite bättre nu. tyr att man kan skratta på lektionerna alltså. hoho. och att man känner några :) har mycket läxa dock, inte fun. men ska sätta mig med skiten snart och vara duktig. men först ska jag färga håret. det behövs! eftersom att jag gick upp 7 imorse, och har hunnit med både skola och stan känns det som att klockan är typ 4 eller 5. helt weird. skönt att hon inte är det :D så på ett sätt är det bra med sommarskola, man hinner med mer, istället för att sova.


    för er som inte har sett Sagan om tv-reparatören, checka in den här NU!
    gud vad jag är avundsjuk på er som får se den första gången!!! så bäst!

    xoxo Cherry




Kommentarer:


2008-07-29 @ 23:55:00

Haha den parodin är ju underbar <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: