Nothing's stopping you so please release me

2008-07-30 | 17:29:39 | 0 Kommentarer

sitter h'r opch dricker så mycket pepsi att jag bli kissnödig varannan minut. härligt! den har legat i frysen också så den är iskall, YUM! ska köpa present till nellie bell imorgon istället, haha. jag o min bror är duktiga på att skjuta upp saker. men vi ska banne mig hitta en lillebror till ludde! eller lillasyster, men helst lillebror!sitter o kollar massa youtube-videor med älskade evanescence. nostalgi liksom. har lyssnat på dom sen, ja, evigheter. och eftersom våran dator var damp var vi tvugna att omformatera den så all min musik ba hejdå. mina bilder med för den delen.. kunde inte ens komma in på min sida tillslut, och brännaut musiken på skivor.. aja, ska fixa ett nedladdningsprogram snarast. men än så länge får youtube duga!

jag ska nog ta ett låångt, vaarmt bad snart, med massa skum och mysiga ljus. nån som vill joina?
jag vet precis vem jag vill ha där med mig men man kan inte alltid få som man vill.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: