Naughty grrrrrrl!

2008-07-31 | 09:01:50 | 0 Kommentarer

ojojojojoj! idag har jag varit så olydig att det inte finns några ord att somkan beskriva hur olydig jag har varit!
jag skolkade från matten mohahaha. jag cyklade iväg vid 10 i 8 som vanligt,
men sen kände jag ba: nej jag orkar inte. så jag åkte och satte mig i solen och istället. var skönt att stundvis tänka och stundvis inte tänka alls.
jag kom på att det var jättelänge sen jag var helt ensam, utan mamma eller bror.
så det var skönt att få vara för sig själv.
mycket är koko just nu. jag vill bara att allt ska bli bra,
för förutom det som är koko så känner jag mig GREEEEEEEEAT. jag mår bra,
förutom det som är koko....
så det vore skitskönt om det kunde ordna sig så jag får visa alla hur GREAAAAAAAAT jag är.
jag är inte rädd, så låt mig komma nära igen.

nu ska jag nog väcka lillebror så vi kan åka och hitta en lillebror till ludde!!


I FEEL GREAT!

xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: