Just breathe

2008-07-30 | 09:58:50 | 0 Kommentarer

jag har märkt att jag överlever ensam. inte för att jag vill vara ensam (förutom ibland) men jag behöver inte vissa personer så mycket som jag trodde. jag är inte lika beroende av andra människor. jag kan andas on my own liksom.
om inte folk anstränger sig, tänker inte jag heller göra det, och jorden går inte under för det! skönt!
jag ska fokusera min energi till dom som förtjänar det. gamla amanda skulle hålla på och dalta, men nya amanda har förstått att vissa människor gott kan få tjura i sin ensamhet. jag vill leva och då kan jag inte slösa min energi på saker som tar luften ur mig.

nu ska jag snart till sommarskolan!
sen köpa present till Nellie! :D

xoxo, en glad Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: