I want you to want me

2008-07-29 | 19:10:58 | 0 Kommentarer


jag är förvirrad som en bajskorv. oooh jag vågar inte tänka på det för jag vill inte ha falska förhoppningar.
jag vill gå på utebion imorgon, även fast jag inte vet vad det är för film. får ta reda på det.
men vem ska jag gå med isåfall? hmm.. får se hur det blir. ska iallafall åka och köpa present till lillasyster Nellie som fyller 3 år på torsdag. hoho. och hon ska få den bästa presenten! pappas idé! :D han ba: Amanda, kan inte du och Martin leta upp en Ludde-hund som Nellie kan få i present, så betalar jag den. jag ba hell yeah! ALLA förtjänar en Ludde-hund! för er som har undgått denna lilla varelse så är det min gosedjurs hund. sover med honom varje natt och kan typ inte vara útan honom. så, nu ska alltså nellie få en! :D men min ludde är ju typ 9 år gammal så exakt en sån hund är nog svårt att få tag på, men en liknande! :D hihi hon kommer säkert också döpa honom till ludde. eller så får jag komma på ett namn. men liksom yey, ludde ska bli storebror!!



här är en bild på mig, julia och SJÄLVKLART lilla ludde ponken.

nu ska jag göra tzatsiki, sluuuurp. som jag ska äta med kyckling och kroketter, YUM!
xoxo


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: