home sweet home?

2008-07-21 | 17:50:52 | 0 Kommentarer

hemma igen. men vill egentligen bara tillbaka. för därborta,  35 mil hemifrån, 35 mil bort från allt jobbigt, gjorde att man för ett tag fick glömma. och bara andas. även fast tankarna förgiftades ibland. jag vet att man inte kan fly en vecka och tro att det hjälper. jag vet att man måste återvända till vardagen igen och ta itu med allt. men orkar jag? orkar jag ha det såhär? varför utsätter jag mig själv för det här. jag försöker tänka att det kanske är för att det kommer bli bra tillslut, kanske tom jättebra. men orkar jag vänta på något som kanske inte slutar bra, och definitivt inte jättebra? jag vet inte.

skriver mer om min vecka i falkenberg och alla andra städer vi besökte.
ska snart iväg och fira min kusin Julie som fyller 22 idag. grattis grattis.

xoxo Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: