But baby don't look up, the sky is falling

2008-07-25 | 00:54:18 | 2 Kommentarer

det kanske är själviskt att säga att man inte har någon anledning att gå upp på morgonen,
det sårar nog dom som bryr sig om en och har en stor del i ens liv. men ibland spelar det ingen roll om man har tusen bra anledningar att ta sig upp, för bara det finns en anledning att inte gå upp, kan den hålla en kvar.
det är som ett pussel, saknas en pusselbit är inte pusslet fullständigt.
det negativa slår ut de posivitva.
ibland har man en tendens att fokusera på det negativa. man ser inte det positiva. vilket är synd.

jag vet att jag har tusen anledningar att gå upp på morgonen,
men mitt pussel är inte fullständigt.

Kommentarer:


2008-07-25 @ 17:00:41

förstår dig! jag brukar känna likadant, speciellt på hösten. Men jag lovar dig att det finns tusen miljoner anledningar att gå upp för dig<33
Sanna

2008-07-26 @ 06:49:05

usch, jag vet alltför väl hur det känns. okej, det kanske är lite själviskt, men jag tycker man får känna så. För on the other hand, det finns ju inget man kan göra för att sluta känna så hur mycket man än skulle vilja. But, there will be brighter days sugar <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: