Almost Golden

2008-07-25 | 00:46:27 | 1 Kommentarer

har suttit och dreglat över Betsey Johnsons kretioner nu ett tag. helt loooovely. vill ha!
samtidigt som jag gör det lyssnar jag sönder Mötley Crües alla låtar typ. mums på dom liksom.
läste ut deras bok, The Dirt för ett par dagar sen. sträckläste den under semestern, kunde inte sluta!
fy fan vad bra den var. ska läsa om den! flera gånger om! deras historier, gosh. grät när jag läste om Vince Neils dotter som dog 5 år gammal i cancer.. så sorgligt alltså. måste nog nästan säga att det är den bästa bok jag läst!
just nu läser jag Att älska som en porrstjärna, av Jenna Jameson. den är också skitbra! älskar självbiografier!
så jag rekomenderar The Dirt och Att älska som en porrstjärna starkt!



och sen några av mina favoriter av Betsey..


Kommentarer:


2008-07-25 @ 13:32:51

boken är helt underbar

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: